وضعیت سفارش من؟
جهت آگاهی از وضعیت سفارش خود در لامپینو و دسترسی مجدد به فاکتور سفارش به حساب کاربری خود وارد شوید و در قسمت سفارش ها، جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.
ارسال کالای مرجوعی
برای ارسال کالای مرجوعی جهت گارانتی (تعویض و تعمیر)، لطفا کالای مرجوعی خود را به آدرس و کدپستی بخش تماس با لامپینو فقط از طریق پست ارسال کنید.
پیگیری سفارش من؟
پس از تکمیل سفارش و ارسال کالا، لامپینو شماره رهگیری مرسوله را برای مشتریان پیامک خواهد کرد. سپس روی لینک زیر کلیک کنید و شماره رهگیری را وارد کنید تا از جزئیات وضعیت ارسال سفارش خود آگاه شوید.