فروشنده عمده کالای برقی لامپینو

| فروشنده عمده شو |

جهت حمایت از تولید کننده کالای ایرانی در صورتی که تولید کننده کالای برق هستید باعث افتخار است که میزبان فروش محصولات شرکت شما باشیم.
لطفا پس از مطالعه قوانین و مقررات فروشندگی در لامپینو، در صفحه ورود به حساب کاربری پس از انتخاب فروشنده هستم، اطلاعات فعالیت خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه را تکمیل کنید. پس از بررسی با شما تماس گرفته خواهد شد.

همکاری با تولید کننده

خوشبختانه سهم تولیدات کالای برق و ملزومات الکتریکی داخلی نسبت به نمونه خارجی در بازار برق ایران قابل توجه و چشمگیر است و در عین حال کالای برق داخلی از کیفیت و کمیت مطلوبی بر خوردار است.

در این میان سالیانه برند های معتبر با صرف هزینه های هنگفتی جهت شرکت در نمایشگاه ها، بیلبورد های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و … نسبت به برند های نوپا رفته رفته سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهند.

گاها ما شاهد این هستیم که برند های نوپا حتی کیفیتی بالاتر از بعضی برند های معتبر را ارائه میدهند و از طرفی به دلیل کمبود بودجه سمت تبلیغات محلی و گسترده نمی‌روند.
فروشگاه اینترنتی لامپینو یک فروشگاه خرده فروشی کالای برق است. با شناخت نیاز و خلأ های موجود در این زمینه خدماتی را ارائه کرده که در آن فقط تولید کنندگان کالای برق و ملزومات الکتریکی می‌توانند کالای های تولیدی شرکت خود را بر روی ویترین مجازی فروشگاه اینترنتی لامپینو قرار دهند و به صورت عمده و کارتنی به همکاران و مشتریان عمده فروشی عرضه کنند.
چند نکته قابل توجه:
  • تولید کنندگان امکان فروش خرده کالاهای خود را در لامپینو ندارند.
  • کلیه قیمت های عمده فقط برای اعضای تایید شده توسط لامپینو (همکاران و مشتریان عمده فروشی) قابل مشاهده است.
  • با ارائه این سرویس توسط لامپینو، همکاران و مشتریان عمده فروشی در سراسر کشور میتوانند تنها با چند کلیک محصولات شرکت های نوپا و شناخته شده را بیابند، از تاریخچه آن شرکت مطلع شوند با بررسی قیمت و مشخصات کالا و … از تولید کننده به صورت مستقیم خرید کنند.
  • این سرویس رفته رفته باعث افزایش سطح کیفیت کالا و قیمت رقابتی تولید کنندگان می‌شود.
بنابراین در صورتی که تولید کننده کالای برق هستید باعث افتخار است که میزبان فروش محصولات شرکت شما باشیم.
امید است با افتخارِ این همکاری، لامپینو سهمی هر چند ناچیز در جهت رشد کیفی و کمی بازار برق ایران و تجارت الکترونیک برای خود به ارمغان آورد.

قوانین و مقررات فروشندگی در لامپینو

قیمت گذاری کالا

از آنجایی که تولید کننده گرامی در لامپینو کالاها را به صورت کارتنی و عمده و در حداقل تعداد مشخص، به همکاران و مشتریان عمده فروشی عرضه میکند و تولید کننده امکان خرده فروشی کالا را ندارد بنابراین قیمت گذاری کالا بر عهده کارشناسان فروش شرکت تولید کننده میباشد و لامپینو دخل و تصرفی در قیمت گذاری کالاهای عمده ندارد. فروشگاه اینترنتی لامپینو در راستای ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و ایجاد بستر خرید و فروش آسان و آنلاین کالا برق و ملزومات الکتریکی بابت هر سفارش از فروشندگان 1 درصد کمسیون دریافت میکند. قیمت های تعیین شده قابل رویت برای مصرف کنندگان (خرده فروشی) نمیباشد.

مالیات

رعایت کلی قوانین مالیاتی و تصمیم گیری های مرتبط با آن بر عهده شرکت تولید کننده است. و مستقیما توسط تولید کننده بر اساس نظر آن شرکت از مشتریان عمده فروشی مالیات دریافت می گردد. از آنجایی که خدمات دیجیتال مارکتینگ لامپینو در جهت حمایت مستقیم از تولید کنندگان با حداقل میزان کمسیون (1 درصد) میباشد، دخل و تصرفی در تعیین میزان و مقدار مالیات ندارد و بر اساس بند مالیاتی مبتنی بر ارائه خدمات الکترونیکی، سهم مالیات بر درآمد مشخصی پرداخت میکند.

کالای متفرقه

تولید کننده گرامی میتواند کلیه محصولات تولیدی مجموعه خود را روی ویترین مجازی فروشگاه اینترنتی لامپینو قرار دهد. اما حق فروش کالاهای مشابه با برندی غیر از برند خود را ندارد. و از آنجایی که امور مربوط به تولید محتوا در نهایت توسط لامپینو بررسی و تایید نهایی میشود، بنابراین با در خواست تایید کالاهای غیر اصل و مشابه موافقت نمیگردد. و در صورتی که یک بار کالای مشابه به جای کالای اصلی تولید شرکت به مشتری ارسال گردد و باعث شکایت و نارضایتی مشتری گردد. کل مبلغ فاکتور مربوطه به عنوان جریمه توسط لامپینو دریافت میگردد و همکاری با شرکت متخلف به کلی قطع میگردد.

لغو سفارش

از کنسل کردن سفارش مشتری به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی و … جدا خودداری کنید. در‌صورت موجود بودن محصول در سایت و سفارش مشتری از آن کالا، فروشنده ملزم به ارسال کالا است، بنابراین فروشنده باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل به‌روز نگه داشته و در صورت نداشتن موجودی، کالا را غیر فعال کند. در صورت لغو سفارش برای بار اول توسط فروشنده دو برابر مبلغ کمسیون فاکتور مربوطه به عنوان جریمه توسط لامپینو دریافت میگردد. و در صورت تکرار این امر برای بار دوم 4 برابر مبلغ کمسیون فاکتور مربوطه به عنوان جریمه توسط لامپینو دریافت میگردد و ادامه همکاری با فروشنده به کلی قطع میگردد.

ارسال کالا

از آنجایی که لامپینو به دنبال حمایت دو طرفه از تامین کنندگان و مشتریان عمده فروشی میباشد. از یک جهت تصمیم به دریافت حداقل کمسیون از فروشندگان گرفته و از جهت دیگر خواستار کاهش قیمت تمام شده کالا برای مشتریان عمده فروشی میباشد. بنابراین طی یک توافق دو طرفه بین فروشندگان و مشتریان هزینه بسته بندی و ارسال کالا تا باربری شهر مبدا بر عهده فروشندگان میباشد و هزینه ارسال بین شهری باربری تا شهر مقصد بر عهده مشتریان عمده فروشی میباشد. مدت زمان ارسال کالا توسط فروشندگان حداکثر 48 ساعت از تاریخ فاکتور میباشد و در صفحه کالا درج میگردد. چناچه برای بار اول طی زمان مقرر توسط فروشنده کالا ارسال نگردد  دو برابر کمسیون فاکتور مربوطه به عنوان جریمه توسط لامپینو دریافت میگردد. و در صورت تکرار این امر برای بار دوم علاوه بر دریافت 4 برابر کمسیون فاکتور مربوطه به عنوان جریمه توسط لامپینو، ادامه همکاری با فروشنده به کلی قطع میگردد.

برداشت وجه

در جهت حفظ رضایت مشتری و اطمینان از تکمیل شدن هر سفارش به دلیل تاخیر های چند روزه از زمان سفارش تا دریافت کالا توسط مشتری، مبلغ کلیه سفارشات هر 15 روز توسط لامپینو به فروشندگان پرداخت میگردد. به اینگونه که سفارشات روز 1 تا 14 هر ماه در 15 ام پرداخت میگردد و سفارشات روز 15 تا 30 هر ماه در 31 ام یا 1 ام پرداخت میگردد.

کالای مرجوعی

درصورتی که کالا به دلایل زیر توسط مشتری مرجوع شود، مستلزم جریمه خواهد بود:

دلایل مرجوعی:

  • مغایرت با توضیحات وبسایت
  • کالای اشتباه(مغایرت سایز یا ابعاد و مغایرت رنگ نمی باشد)
  • مغایرت رنگ
  • مغایرت سایز و یا ابعاد
  • آیتم استفاده شده
  • کالای غیراصل/تقلبی
  • کالای قاچاق
  • قیمت فروش از قیمت مصرف کننده چاپ شده روی کالا بالاتر است
  • خط و خش(ایراد ساختاری کالا)
  • اتمام مدت گارانتی/اشکال در مدت گارانتی
  • ایراد یا اشکال در گارانتی/ گارانتی نامعتبر
  • عدم وجود کارت گارانتی گارانتی

جریمه مرجوعی:

  • اگر مرجوعی به دلیل مغایرت سایز و ابعاد، مغایرت با توضیحات وب‌سایت، مغایرت رنگ و کالای اشتباه باشد میزان جریمه عبارت است از:

چهار برابر کمیسیون × قیمت کالای مرجوعی

  • اگر مرجوعی به سایر دلایل باشد میزان جریمه عبارت است از:

دو برابر کمیسیون × قیمت کالای مرجوعی

آواتار موبایل
منوی اصلی x