زمان ارسال
کلیه سفارشات ثبت شده در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ارسال خواهد شد.
پس از تحویل کالا به اداره پست به طور تقریبی 2 تا 4 روز کاری زمان میبرد بسته توسط اداره پست به مشتری تحویل گردد.
پس از ثبت نهایی سفارش، از طریق پیامک و ایمیل با محتوای صورت حساب برای شما ارسال می شود.
هزینه ارسال
کلیه سفارشات تا مبلغ 500 هزار تومان به انتخاب مشتری از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال خواهد شد. هزینه پست از طریق وبسایت لامپینو بر اساس مقصد و وزن کالا محاسبه میشود و هزینه تیپاکس به صورت پسکرایه در مقصد توسط مشتری پرداخت خواهد شد. کلیه سفارشات کمتر از 500 هزار تومان که هزینه ارسال توسط مشتری پرداخت نشده باشد، تا زمان پرداخت هزینه ارسال در وضعیت در حال بررسی خواهد ماند.
هزینه ارسال و بسته بندی کلیه سفارشات بیشتر از 500 هزار تومان فقط از طریق پست پیشتاز رایگان میباشد.
شرایط ارسال اجباری از طریق باربری
در صورتی که یکی از ابعاد کالا از 1 متر بیشتر باشد و یا وزن کالا از 30 کیلوگرم بیشتر باشد. سفارش از طریق باربری ارسال خواهد شد و هزینه ارسال اینگونه سفارشات توسط مشتری در مقصد پرداخت خواهد شد.
سفارشات کارتنی، عمده و کلاف سیم و کابل، چراغ حیاطی و کانال برق از طریق باربری ارسال خواهد شد و هزینه ارسال اینگونه سفارشات توسط مشتری در مقصد پرداخت خواهد شد.
ضمانت کالا
کلیه کالاهای موجود در ویترین فروشگاه مجازی و حقیقی لامپینو، با تاریخ مندرج معتبر بر روی کالا در صورت موجود بودن دارای یک بار ضمانت تعویض و یا تعمیر هستند. و در صورت موجود نبودن، مطابق شرایط گارانتی تعیین شده از سوی « انجمن صنفی تولیدکنندگان لامپ روشنایی و اجزا مربوطه » ضمانت تعویض کالا تا تاریخ سر رسید (یک ساله یا چند ساله) برعهده شرکت تولید کننده و نمایندگان رسمی آن شرکت می باشد و به هر دلیلی اعضا صنف تولیدکنندگان قادر به تامین عین کالای فروخته شده معیوب مطابق همان مدل و رنگ نباشد، می بایست از کالای هم ارزش و مشابه جهت جلب رضایت مصرف کننده استفاده نماید.
اکثر کالاهای برق در لامپینو دارای ضمانت تعویض هستند و فقط تعدادی محدودی از کالاها دارای ضمانت تعمیر و یا بدون ضمانت می باشند که نوع ضمانت در قسمت توضیحات تکمیلی هر کالا مشخص شده است.
به همراه داشتن فاکتور فروش جهت تعویض کالا الزامیست و تعویض کالا مشروط به سلامت فیزیکی کالا می باشد و نباید اثری از ضربه، شکستگی، سوختگی، تغییر رنگ بدنه کالا ناشی از تابش نور خورشید، محیط های مرطوب و دیگر عوامل مخرب و خرابی ناشی از استفاده غیر استاندارد (خارج از دستور العمل شرکت تولید کننده) مشاهده شود.
مواردی که شامل گارانتی میشود:
مواردی که شامل گارانتی نمی شود:
هزینه حمل و نقل کالا جهت تعویض بر عهده مشتری می باشد.
در راستای حمایت از تولید ملی و به دلیل مرغوبیت کالای برق ایرانی نسبت به کالای های خارجی، لامپینو در تلاش است کالاهای ساخت ایران را در ویترین فروشگاه حقیقی و مجازی خود به نمایش بگذارد و نسبت به اصالت کالا متعهد شود. و از فروش کالاهای مشابه و غیر اصل خودداری کند.

 

سلامت فیزیکی و کارایی کالاها قبل از ارسال توسط لامپینو بررسی شده تا از ارسال کالاهای معیوب جلوگیری به عمل آید. چنانچه به هر دلیلی طی هفت روز پس از تاریخ خرید عیب و نقصی در ظاهر و کارایی کالا مشاهده شود، مشتریان میتوانند کالا را عودت دهند و کالای جدید دریافت کنند.امکان تعویض کالا با نوع دیگر امکان پذیر نیست.
قیمت اکثر کالاهای موجود در ویترین فروشگاه حقیقی و مجازی لامپینو بر اساس لیست قیمت مصرف کننده شرکت تولید کننده می باشد. هر چند که برخی از کالاها به دلیل حاشیه سود کم و تفاوت در سیاست قیمت گذاری کالا بیشتر از قیمت لیست مصرف کننده، و از همان طرف به دلایل  ذکر شده برخی از کالا ها زیر قیمت لیست مصرف کننده قیمت گذاری میشود.
به دلیل بی ثباتی نرخ ارز و بلاتکلیفی نرخ مواد اولیه برای شرکت های تولید کننده، قیمت ها گاه به طور لحظه ای در روز تغییر خواهد کرد.
آواتار موبایل
منوی اصلی x