پیگیری سفارش و مرجوعی

وضعیت سفارش من؟

جهت آگاهی از وضعیت سفارش خود در لامپینو و دسترسی مجدد به فاکتور سفارش به حساب کاربری خود وارد شوید و در قسمت سفارش ها، جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

ارسال کالای مرجوعی

برای ارسال کالای مرجوعی جهت گارانتی (تعویض و تعمیر)، لطفا کالای مرجوعی خود را به آدرس و کدپستی بخش تماس با لامپینو فقط از طریق پست ارسال کنید.

پیگیری سفارش من؟

پس از تکمیل سفارش و ارسال کالا، لامپینو شماره رهگیری مرسوله را برای مشتریان پیامک خواهد کرد. سپس روی لینک زیر کلیک کنید و شماره رهگیری را وارد کنید تا از جزئیات وضعیت ارسال سفارش خود آگاه شوید.

تذکر: مامور پست در ساعات کاری پست بسته ها را تحویل میدهد و قبل از ارسال با گیرنده هماهنگ نمیکند.
در صورتی که زمان مراجعه مامور پست در منزل یا محل کار (آدرس ثبت شده در سایت) حضور نداشته باشید بسته به منطقه پستی شهر شما برگشت میخورد و دو روز فرصت دارید تا با مراجعه به منطقه پستی شهر خود بسته را تحویل بگیرید

پیگیری کالای آسیب دیده

طبق پذیرش قوانین و مقرارت لامپینو که توسط مشتری به هنگام خرید انجام شد. هر نوع شکستگی و جدا شدن قسمت های مختلف محصول در حمل و نقل جهت ارسال کالا شامل گارانتی نمیباشد. و مشتریان خسارات آسیب دیدگی کالای خود را باید از شرکت ملی پست مطالبه کنند.