روش ارسال

روش ارسال سفارشات:
ارسال سفارشات در لامپینو به دو روش پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری (ویژه‌ی خرید عمده، سیم کابل و سفارشات بالای 30 کیلوگرم) انجام می‌پذیرد. بدیهی است انتخاب ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی به منزله آگاهی کاربر از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی می‌گردد و مسئولیت تأخیر در ارسال یا بروز هرگونه مشکل احتمالی به عهده شرکت مربوطه بوده و لامپینو مسئولیتی در این زمینه بعهده نخواهد داشت.
همچنین لازم به یادآوری است در هنگام تحویل کالا از شرکت‌های پستی ابتدا نسبت به سالم بودن بسته‌بندی سفارش اطمینان کامل حاصل نموده، سپس رسید دریافت کالا را امضاء نمایید و به منظور سهولت در دریافت سفارش از مأمورین پستی کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید.
مدت زمان تحویل:
– پست پیشتاز: زمان ارسال و تحویل سفارش توسط پست پیشتاز از زمان تحویل به پست 2 تا 4 روز کاری میباشد.
– باربری: زمان ارسال و تحویل سفارشات توسط باربری بر اساس مقصد کالا بین 3 تا 7 روز کاری میباشد.

 

هزینه ارسال
– پست پیشتاز: هزینه ارسال سفارشات زیر 500 هزار تومان به سراسر کشور توسط پست پیشتاز محاسبه میشود. کلیه سفارشات کمتر از 500 هزار تومان که هزینه ارسال توسط مشتری پرداخت نشده باشد، تا زمان پرداخت هزینه ارسال در وضعیت در حال بررسی خواهد ماند.
– باربری: هزینه ارسال سفارشات از طریق باربری بر عهده مشتری است.
ارسال رایگان
هزینه سفارشات بالای 500 هزار تومان فقط از طریق پست پیشتاز رایگان میباشد.
پیگیری سفارشات
جهت پیگیری سفارشاتی که از طریق پست پیشتار ارسال شده‌اند می‌توانید با استفاده از کد رهگیری مرسوله، از طریق وب‌ سایت  سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست نسبت به آگاهی از وضعیت مرسوله خود اقدام نمایید.